Returul produselor

     Conform legii nu suntem obligați să acceptăm returul în cazul produselor personalizate ținând cont de caracterul lor unic care face imposibilă vandabilitatea către alți clienți. În acest caz returul se poate realiza doar ca urmare a constatarii unor vicii de fabricație, conform art 7.9.2. 

     Deoarece ne bazăm pe calitatea oferită produselor personalizate și ne dorim ca fiecare client să fie mulțumit și să beneficieze de o siguranță a calității atunci când plasează o comandă pe site-ul nostru, oferim un termen de 14 zile calendaristice drept de retur care începe din momentul primirii coletului. În cazul în care se constată că se abuzează de aceasta regulă, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. 

Condiții de returnare a produselor:

 - produsele trebuie să fie returnate în aceeași cantitate cum au fost trimise, nu se acceptă returul parțial al unui singur tip de produs (magneți, mărturii, etc.)
 - produsele trebuie returnate în aceeași stare cum au fost trimise;
 - produsele nu trebuie să prezinte urme de folosire;
 - produsele returnate trebuie sa conțină etichetele și documentele împreună cu care au fost trimise;

Ce variante de retur am?

     După ce s-a acceptat returul și s-a efectuat verificarea produselor returnate aveți următoarele variante:
- Returnarea contravalorii produselor returnate în contul bancar specificat de client
- Generarea unui voucher de aceeași valoare ca și a produselor returnate
- Înlocuirea produsului/produselor cu defect de fabricație sau din transport

Cât durează returnarea unui produs?

1-2 zile - Verificarea cererii de retur
1-2 zile - Transportul produselor returnate de la client la noi
1-2 zile - Verificarea produselor returnate
5-30 zile - Returnarea contravalorii produselor returnate în contul bancar specificat de client după ce primim și verificăm produsele returnate
1 zi - Generarea unui voucher de aceeași valoare ca și a produselor returnate în cazul în care se optează pentru această opțiune
1-5 zile - Înlocuirea produsului/produselor cu defect de fabricație sau din transport în cazul în care se optează pentru această opțiune

Cine suportă costurile transportului în cazul returului?

     Costurile transportului de retur sunt suportate integral de către client.

Ce fac daca produsul ajunge defect din cauza transportului?

     În acest caz vă rugăm să luați legătura cu noi la numarul de telefon 0720.930.930 pentru a soluționa cât mai urgent problema.

Cum pot cere returul sau înlocuirea unui produs?

     Pentru a cere returul sau înlocuirea unui produs ne puteți contacta la numarul de telefon 0720.930.930 sau pe e-mail office@3dgifts.ro sau ne puteți contacta folosind secțiunea de contact din cadrul site-ului.

Care este adresa unde se pot trimite produsele pentru retur?

     După ce este acceptat returul de către noi ne puteți trimite produsul/produsele la adresa urmatoare:
     Destinatar: S.C. Quality 3D Prints S.R.L.
     Adresă: str. Ion Neculce nr. 23, Ploiesti, Prahova, cod postal 100359, Romania
     Telefon: 0720.930.930